2014. július 18., péntek

Díj

A blog kapott még egy díjat és úgy gondoltam, hogy ebben a kevéske szabadidőmben ezt csinálom meg, az előzőből tanulva, mivel ott több héttel későbbre eltoltam, és sokkal kisebb volt a lelkesedésem.
Nagyon szépen köszönöm, White Alison! Már el is kezdtelek olvasni :D

Szabályok:
- Írd ki kitől van
- Írj magadról 10 dolgot
- Válaszolj 10 kérdésre
-Tegyél fel 10 kérdést
- Küld tovább 10 embernek
- Iratkozz fel a küldő blogjára. (nálam nem kötelező :D) 

Már megint írjak magamról! :D
1. A szobám fala nem fehér, hanem színes.
2. Imádok olvasni, de sajnos kevés időt hagyok rá.
3. Imádom a régi zenéket.
4. Már vagy fél órája próbálom összeszedni ezeket.
5. Magyarországon élek.
6. Az utolsó könyv, amit olvastam, az júniusban volt és az a Meghódítani Hamupipőkét volt...
7. ... angolul akartam elolvasni, de előbb megtaláltam magyarul, és ha a lustaság fájna... már eszeveszettül ordítanék.
8. Imádom a gyerekeket, de nagyon válogatós vagyok ezen terén. Két eset van. Egyik: imádom, mert el tudja adni magát, második: elegem van belőle, mert idegesítő és a legszívesebben a falba verném a fejemet (az összes mozdítható tárgy után)... nyugalom, általában ez első, bár már az utóbbira is volt példa :$
9. Mindig azt mondom: Add meg, Isten, hogy ha egyszer gyerekeim születnek, akkor a férjemre hasonlítsanak! Ennek rengeteg oka van... például szebbek lesznek nálam (amennyiben sikerül normális pasit találni) és nem mondhatják azt, hogy a postásé.
10. Rengeteg türelmem van magamhoz és az általam készített dolgokhoz, de másokhoz... semennyi! És szerintem ezzel nem én vagyok egyedül, komolyan nagy taps annak, akinek sok türelme van mindenkihez!

Válaszolok a 10 kérdésre: (nem találtam a kérdéseket, úgyhogy arra válaszolok, amit ő kapott.
1. Van kedvenc színed? Ha igen milyen szín?
Van jó pár. Imádom a színeket!
2. Hogy hívják a háziállatod?
The Big Red Nose! - komoly... de szegénykém khm... kipurcant.
3. Milyen zenéket szeretsz?
Valójában imádom a régi zenéket, amúgy a rock és pop talán.
4. Mit hallgattál utoljára?
Hm... a MediaMarkt-ban ment a The Vamps - Last Night... magamtól pedig a The Fray - Love don't die-t hallgattam.
5. Milyen filmet néztél meg legtöbbször?
Milyen vagy melyik? Ez így fura kérdés, de talán vígjátékot.
6. Mikor kezdtél el blogot írni?
 2013 januárjában.
7. Ki a kedvenc énekesed vagy bandád?
Kedvenc banda van, az Imagine Dragons, de kiemelkedő más nincs.
8. Mi volt a legelső blogod címe?
Az egyik 1D szám egyik sorának az ellentéte (bocsi, de nem szeretném közzé tenni)... egyébként Louis volt a kis főhős ^^
9. Ki miatt kezdtél el blogot írni?
Magam miatt... és hát Louis *-* :3
10. Hány blogot írtál eddig?
hm... ha évadot külön vesszük, akkor ez az ötödik, ha egybe, akkor ez a negyedik.
11. Ki a legjobb barátod/barátnőd?
Az, aki jó pár utcával arrébb lakik és egy osztályba járunk. (Végül is nem nevet kérdeztek...)

És a kérdéseim:
1. Milyen hosszú a hajad?
2. Mi a kedvenc színed és miért?
3. Hanyadik blogodat írod?
4. Mi jelenleg a kedvenc zenéd?
5. Ha azt olvasod, hogy piros, akkor milyen ige jut rögtön az eszedbe?
6. Ha problémád van, akkor azt inkább magadban tartod, vagy van akinek elsírod azt?
7. Naplemente vagy a Napfelkelte a jobb szerinted?
8. Milyen tevékenység jut eszedbe elsőnek egy erkélyről?
9. Mit gondolsz, ha meglátsz egy párt az utcai padon, egymásba gabalyodva, egymással szemben, a csaj a pasija ölében és csókolózva?
10. Elnézést a fura kérdésekért... mit gondolsz róluk?
Csak őszintén!

És akiknek tovább küldöm:
Legyetek büszkék rám, nyáron vettem a fáradságot és olvasgattam blogokat, olyat nem találtam, ami tényleg 100%-osan tetszett volna, de mivel legutóbb nem küldtem senkinek, ezért most leszek annyira kedves, hogy pár blogot megjelölök ;)
1. http://georgeshelley.blog.neon.hu/ (UJ - George)
2. http://audrey-fictions.blogspot.hu/ (1D - Zayn)
3. http://onedirectionloveyoumorethaneverything.blogspot.hu/ (1D - Harry)
4. http://setmefreefromthedarkness.blogspot.hu/ (1D - Harry és a nővére)
5. http://betterthanwords-harrystyles.blogspot.hu/ (1D - Harry)
Ennyi. Ha ráértek olvassatok bele, azért írtam oda, hogy kik a főszereplők, hátha úgy még jobban érdekel valamelyik ;) Egyébként az eleje felé tart az összes, úgyhogy izgulni tovább lehet :D
Viszont van egy nagyon fontos kérésem. Linkelnétek nekem Louis blogot, amelyik max a 20. fejezetnél tart és izgalmas? Sajnos nem találtam, csak olyat, amelyik befejezett vagy pedig már a jó sokadik résznél van, vagy elkezdték és már több hónapja nem volt rész. Már tényleg azon vagyok, hogy írok egyet én, hogy elszórakoztassam magam... bár biztos vagyok benne, hogy más lenne, mint a fordításom :DD ;) Szóval... komolyan mondom! Linkeket, plííííz! ^^

A következő rész a bloghoz nem tudom mikor lesz, mivel holnapután ismét úton leszek... holnap meg pakolok. Úgyhogy még mindig számoljatok a július utolsó hetére, maximum akkor lesz  :D Meeeeeg...  aki még nem látta volna, a 22. fejezet (amikor végre a szívességet viszonozza Louis) már fent van ;)) Zso :*

1 megjegyzés: